Albisteak

FESTETARAKO BEROKETAK

Alain gure gelakidearen aita festetan buruhandi eta erraldoiekin ibiltzen dela aprobetxatuz, haiek ezagutzera joan gara kultur etxera LH1ekoak.

Ongi etorri Calandreta ikastetxeko lagunak!

Bigarren urtez jarraian, DBH3ko frantseseko ikasleek elkartrukea egin dute Paueko eta Toulouseko (Frantziako) Calandreta ikastetxeekin. Calandreta ikastetxeetan okzitanieraz ikasten dute, Ikastoletan euskara bezala. Hortaz, frantsesa eta gaztelera ikasteko ez ezik, hizkuntza gutxien errealitateak ezagutzeko aukera bat ere bada elkartrukea. Guztira 50 ikasle ari dira trukean parte hartzen.

Orioko Herri Ikastolak Euskararen Eguna ospatuko du

Orioko Herri Ikastolak Euskararen Nazioarteko Eguna ospatuko du abenduaren 3an. Euskararen alde,  euskaraz hitz egin eta ikastearen garrantziaz jabetzea da ekimenaren helburua eta modu berean, Ikastolako ikasle, langile eta gurasoek euskaraz mintzatzea!

Elkartasun tonbola

Aurten ere, urtero bezala, Orioko ikastolako DBH4ko ikasleok antolatutako Elkartasun Tonbola ospatuko da Gabon egunean. Badira urte batzuk antolatzen hasi ginela, eta jendeak harrera bikaina egin izan dio.

Lehoi Nabarraren proiektuarekin hasi dira HH4ean!

HH4koak lehoi nabarraren proiektuarekin hasi dira eta aurreko egunean gelako baten anaia Eki etorri zen lehoi nabarraren inguruko kontuak kontatzera.

Itsasoa gaia sakontzen LH2n

Itsasoa gaia sakontzen jarraitzen dute LH2n. Aurrekoetan ere aipatu izan dugun bezala, etxekoak, familiak...ere ikasleekin batera,  murgilduta dabiltza proiektuan. Hori da hori komunitatea osatzea! Hori da hori auzolana!

Hizkuntza ez sexista

Atzokoa Emakumeen Aurkako Biolentzia Desagertzeko eguna bazen, gaurkoa jarraipena da. Hainbat arlo ditugu lantzeko, biolentzia matxista ez baita biolentzia zuzenera mugatzen. Kulturan eta egituretan ere barneratua dugu, besteak beste, genero bereizketak egitean, erreferentzia maskulinoak gailentzean edo gure hizkuntzan. Hizkuntza ez sexista landu eta erabiltzeko formakuntza jaso dugu Orioko Ikastolako DBHko zazpi irakaslek.

Orriak

Albisteak-era harpidetu