Albisteak

2019-2020. Eskola kirola eta eskolaz kanpoko ekintzak. Hemen klikatuz gero, datorren ikasturteko eskolaz kanpoko ekintzetan izena eman ahal izango duzu.

AGURRIK EZ, LASTER ARTE BAIZIK!

Guraso, lankide, ikasle eta ikastolakide estimatua,

Ikasturteko azkenengo irteera egin zuten LH 3 eta 4. mailako ikasleek. Kukuarrira oinez joan ziren eta tontorrean argazkia atera zuten MENDIMETROAK ekimenean parte hartuz (Kilometroak 2019 Zarautz-en barruan egiten den ekimena).

IKASTOLAKO IKASLE-OHIEK BI OHOREZKO MATRIKULA LORTU DITUZTE! Orioko Herri Ikastolan DBHn EKI proiektuan hasi ziren bi ikasleek ohorezko matrikulak lortu dituzte batxilergoan. Mafalda Lertxundik Oteitza Lizeoan lortu du ohorezko matrikula eta Ainhoa Marticorenak Donostiako Larramendi ikastetxean.

Pasa den astean Iban Osa, ikastolako gurasoaren eskutik, spinning saioak jaso genituen DBH4ko ikasleek.
Spinning saio bat nolakoa den azaldu zigun eta baita egur pixkat eman ere!
Mila esker Iban!

Maiatzaren 17an, ostiralarekin, Homofobiaren Kontrako Nazioarteko Eguna ospatu zen eta Ikastolako ikasleek koloredun loreak sortu eta margotu dituzte lorategietan jartzeko.
Urola-kostako udal eta ikastetxeekin batera, ekimen hau burutu da homofobiaren kontra gizartea kontzientziatzeko.

Ikastolako jangelan, bazkaltzeaz gain, bazkalostean tailer eta jolas ezberdinak egiten dituzte ikasleek. Oraingo honetan buruhandiak egin dituzte, ondoren beraiekin jolasteko.

Zein ondo pasa zuten!

Orriak