Albisteak

Orioko Herri Ikastola eta Mondragon Goi Eskola Politeknikoa elkarlanean

Mugara iritsi da Orioko Ikastola eta Mondragon Goi Eskola Politeknikoko Diseinu Industrialeko ikasleek elkarlanean egin duten proiektua. Denen artean ilea automatikoki orrazteko robota eta dirua gordetzeko kutxa bat sortu dituzte, huts-hutsetik.

Ikastolen Elkartearen aldizkaria

Hona hemen Ikastolen Elkartearen Ikastola aldizkariaren ale digitala. Bizi dugun egoerak behartuta Covid 19 koronabirusaren pandemiak ikastolen komunitatean izan duen eragina erakusten duen monografikoa da.

Konfinamendu garaian ikasten eta irakasten

Koronabirusak ikaste-irakaste prozesua guztiz aldatzera eraman gaitu. Hasierako egun eta asteetan, konexio arazoak konpontzeaz gain, modu digitalean lan egiteko programa berrietara ohitu behar izan genuen (Classroom, Meet, Drive…), hala ikasleek nola irakasleek.

Lehen fase horren ostean, bi kezkek zuzendu dituzte irakasleen eta zuzendaritzaren erabakiak: ikasleak nola motibatu eta zer egin inor atzean gelditu ez dadin. Inoiz baino malgutasun handiagoarekin eta proposamen berriak egiteko ausardia eta sormena lagun ekin diogu ikasturte amaiera bitarteko epealdiari.

Etxealditik Euskaraldira Ikastolako langileen bideoa

Etxeko hizkuntza ohiturak aldatzeko aukera polita dela deritzote Euskaraldiaren antolatzaileek. Ikastolako langileok bat egin nahi izan dugu ekimenarekin bideo labur honekin eta zuek ere saiakera hauek egitera animatzen zaituztegu.

JARRI *KOLORETAKO PUNTU BAT* ZURE ETXEKO LEIHOAN EDO BALKOIAN, ekimenean parte hartzen ari zarela adierazteko.

*APIRILAK 21, ASTEARTEA*: Aztertu zure etxeko hizkuntza-ohiturak. Noiz egiten duzu euskaraz? Noiz erdaraz? Norekin? Zer egin dezakezu euskara gehiago erabiltzeko?

Amaiur Sukia puntuari erantzuten

Ibai Esoainek erronka bota dio Amaiur Sukiari eta baita honek ederki erantzun ere!

Ikastolako komunitatea ere, zaintza sarearen oinarrian

Koronabirusari aurre egingo badiogu ondo dakigu guztion arteko erantzukizun eta elkarlanari esker izango dela. Bizipen berri hauek erakutsi digute ekintzailetza, ondokoa zaintzea eta elkarlana ez direla ikasgeletan galtzen diren hitz soilak. Jada bi aste daramatzagu ikasgaiak etxetik eman eta jasotzen. Ezin esan erraza denik, baina nola irakasleen hala ikasleen erantzuna eta egoerara egokitzeko gaitasuna apartak izan direla deritzo Ikastolak. Orain, gizarteak hala eskatuta, pausu bat haratago eman du Ikastolako komunitateak, eginaz transmititzen baitira balioak eta ereduak.

Gurasoentzat baliabideak / Recursos de ocio

Gurasoetnzat baliabideak

Eusko Jaurlaritzak hartutako erabakien ondoren eta bizitzen ari garen egoera bereziak sor ditzakeen zailtasunak kontuan hartuta, gure haur eta gazteak etxean ordu asko pasatzera behartuta gaude. Hori dela-eta, horientzako guztientzako aisialdirako doako baliabide-zerrenda aholkatu nahi dizuegu.

Orriak

Albisteak-era harpidetu